myrattack!

När jag kom hem idag möttes jag av en myrattack! I hallen, in i köket, upp på diskbänken. Så jävla äckligt! Jag har aldrig haft någonting mot myron men nu, min värsta fiende! Har köpt myrr och hällt ut under Brynolf så nu ska de väck!

Vi passade också på att lämna in vår skrivare som är paj, efter någon månad sådär :P

När vi ändå var ute och åkte bestämde vi oss för att onsdagslyxa lite och äta ute på Indiska. Mitt i solen! Johan den fuskisen tog en stor Kobra, orättvist! Själv körde jag så jag fick ju då ta en Loka :( När Johan tar körkort ska har få köra överallt i fyra års tid. Jag ska till och med dricka fast jag inte vill bara för att han ska få köra! Haha.

Nu ska vi glo på film och jag ska nöja mig med fyra små skedar med Ben&Jerry!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback