skrik på mig så mår du bättre?

Åååååå, jag är så upprörd och arg så hela kroppen skakar!
Hjärtat bara slår och jag behöver en sandsäck att slå på! HÅRT!
Vad är det för fel på folk, mår folk bra av att skrika på små telefonister som jag? Skulle tanten stått mitt emot mig och prata så där skulle jag fan klappat till henne! Men nu sitter jag i växeln och då ska man låta lugn och glad, inte det lättaste! "Jag är sääker på att det var du jag pratade med, jag känner igen din röst" (jag hade aldrig pratat med människan förrut) "Du bär nu ansvaret för hela växeln och era fel" "blablabla blablabla blablablaaaa"

Vi har nu haft några avreageringsminuter här för alla verkar få de värsta samtalen idag..

Menmen, ikväll blir det afterwork med my friends på Medis!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback