super sommarhelg :)

Har haft en helt perfekt sommarhelg!
I fredags blev det picknick på Djurgården med Johan. Vi åt, drack vin, såg på solnedgången, spelade yatsy och var superkära, hihi. Senare på kvällen blev det fest i Väsby en timme innan vi åkte hem och sussade. 

Hela lördagen spenderades i solen. Jag, Ankan, Johan, Baffe och Shappan sola och bada hos pappa tillsammans med honom och Ingalill. På kvällen grillade vi och huttade lite :) Sen joinade Stefan och vi gick ner till Norrviken, hade brasa, grillade korv, söp Jäger, nattbada och lysna på musik. En helt perfekt sommarnatt och vi kom hem 5.30. 

Igår sov vi till 14.15! En timme senare gick jag upp och la mig i soffan. Vilade/sov i ytterligare 3 timmar tills kl 6!!! Hela dagen, poff, borta. Men så fick det bli jag skulle aldrig orkat göra något endå. Fick bli bakispizza på Posten en promenad till Format och sen soffan igen. Konstigt nog somnade jag någorlunda i tid och sussade gott hela natten. 

Idag är en trött måndag!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback