Brynolf är född :D

Vi har haft en väldigt bra helg men med en hel del jobb.

Helgen och fredagen började vi med soffmys och film, jag var så trött så jag knappt orkade med det. I lördags var det att gå upp tidigt, hämta bockarna hos pappa och sen satte jag mitt i rabatten för att såga bort den där jävla stubben. Tillslut vann jag! Halv 11 kom mamma och Sten och då började vi mäta, såga, spika och skruva. Halv 6 stod vi där med en färdig altan och början till ett staket som får göras klart lite senare. Blev superfint och jag och mamma var iväg och köpte nytt bord och stolar. Underbart att ha en egen uteplats att sitta på. Emma och Markus kom förbi och vi firade med sushimiddag och Ekerö skumpa dom köpt med sig :) Vi döpte altanen i skumpa till Brynolf! När Emma och Markus åkte satt jag och Johan kvar några timmar med drinkar, vattenpipa och tända ljus tills 23.30 då vi tog bussen till Stefan och Sandra.

Igår var det enbart njut som gällde! (Efter en runda till sörab) Vi solade och bada hos pappa, grillade hamburgare och solade lite till. På kvällen grillade vi på Brynolf, Johan såg på fotboll och jag på The Hills ;)

Underbart att ha ett av alla mina projekt klart. Nu vilar vi lite innan jag vågar dra upp projekt tapetsera köket, hihi :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback