You got to love the summers!!

Vilken underbar eftremiddag och kväll!

Åkte vid fyra till Stockholms Stylisterna, klippte mig och mitt löshår så nu är allt bara så jävla snyggt! :D På vägen hem stannade jag vid systemet och det inköpta dricks i detta nu. Hade en förhoppning att få träffa Veronica och Devin men han hade blivit sjuk så de blev hemma. Istället har jag och Johan grillat, druckit öl, pappa och Inga-Lill kom på ett spontan besök och nu ska jag ta en till öl och skita i att jag ska till jobbet imorrn. Yes!

You got to love the summers!!


Kommentarer
Postat av: Emma

Wiiiiie! Sommaren är bäst! Trots att klockan bara är lite över fem ligger jag här med glädjerus i kroppen och tror att den här helgen kommer bli smashing :D Tjoho!

Postat av: Anonym

Och du är sjukt snygg i håret :p //Emma

2010-07-16 @ 05:20:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback