16/7 fredag!

Vad hände där?
Från att ha varit full styrka med 5 pers hela veckan sitter vi nu här, 2 pers! Det blir lunch vid datorn idag :)

Imorrse vaknade jag, sträkte på mig och fick världens kramp i vaden. Jag flög upp och nästintill skrek av smärta. Den var helt stenhårt och det vägrade att ge med sig. Johan vaknade till (sov 90% vaken 10%) och mummlade

- Vad händer?
- Jag har sendrag i vaden, det gör så jävla ont!
- Jag också.

Hahaha, mupp :P Sen när jag berättade om det när han gått upp fick han panik. Min älskling är väldigt orolig av sig, ibland är han bara jobbig men ibland är han lite söt. "Det är inte sendrag. Det är kramp. Det är inge bra, du har vattenbrist. Det är farligt. Det är inte bra för hjärtat. Här ta den här vattenflaskan, den ska vara slut när du kommer till jobbet "


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback