20/7 tisdag.

Photograaaaaaf
Det är Def Leppard på radion :)

Idag har jag mitt långa fina hår på mig, blommig volangig klänning och rosa skor. Sommaren är bäst och idag är jag inte måndagstrött! Trots en natt utan sömn. På jobbet möttes jag av att Shutter Island låg på mitt skrivbord, tack Malin. Äntligen, ikväll är det dags!

Jag ska bli duktig! Jag ska inte köpa nå med köttbullar utan jag ska göra själv, kanske redan ikväll. Och så ska jag sluta köpa fiskpinnar, ska köpa rödspätta istället och vända i ägg och ströbröd. Här ska vi bli bättre med maten, även slömaten. Nu är det bara den jäkla träningen jag måste komma igång med. Svårt är det! Första dagen som kommer med regn ska jag till gymmet, så blir det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback