27/7 tisdag.

Tisdag, dagen efter måndag. Och en betydligt piggare dag! Det måste man vara på repandagar :)

Igår kom Johan och hämtade mig på Rotebro igen, duktig och övningskör varje dag :) Och så får han smak på hur det känns att hämta mig, för det kommer han få göra ofta sen, tihi! Sen för första gången sen vi kom hem från Thailand (ca 5 veckor sen) storhandlade vi! Nu var det verkligen dags, frysen var tom och på senaste tiden har vi lyxat och ätit ute varje vecka, ibland flera gånger. Inte bra.. Pastasås med kyckling till middag och sen deckade jag på soffan. Redan halv 10 låg jag och slumrade, har aldrig hänt förr! Så att se på Dexter 22.30 var uteslutet!

Idag planerar jag och ha en piggare dag och kväll. Ska inte säga att jag ska träna för då blir jag arg på migsjälv när jag inte kommer iväg. Men man kan väl hoppas ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback