29/7 torsdag.

My gaaad!
BOOOOORRRRIIIIINGG!

Har inte så mycket att göra på jobbet om jag säger så.. 60 st, ca 20 sekunders samtal på 2,5 timme. Löjligt. Och min telefon och mitt headset har strulat hela morgonen, vi får det inte att fungera som det ska. Mina fingrar är igång igen, skapar teknikproblem som aldrig funnits förrut, typiskt moi!

Men idag har vi iaf musik! Vi blev bestulna på vår sterio igår så jag har med mig I-pod och högtalare. Mills is the dj :) Utan musik skulle vi nog somna hela bunten.

Regn, regn, regn... Första jeansdagen på jag minns inte hur länge. Men då får jag iaf inviga mina nya, skitsnygga Fornarina jeans :) Låg vakna av att det regna och åska inatt, lite mysigt men min sol är mysigare :)



Jag och Emma, partandes på Brynolf :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback