7/7 onsdag.

Onsdag, halva arbetsveckan förbi!
Undra om det kommer bli lika dött idag, kanske borde ta upp läsandet av Midnight Sun igen :) Eller hitta på något annat att göra de dagar det är så här lite att göra. Idag har iaf sommaren kommit tillbaka lite, nu får den inte svika mig igen!

Längtar till lunchen för då ska jag äta sushi! Har varit sugen på det sen i söndags kväll så nu är det dags. Jag drömde tom om sushi i måndags, att jag panikslaget försökte hitta en sushirestaurang men alla gav mig bara geggamoja!

Ikväll är det Damian Marley och Nas på Grönan!! Jag vill verkligen, verkligen gå på det. Men nej, vi ska iväg och köpa trallvirke och idag är ända dagen pappa kan. Vi måste nämnligen ha hans bil eftersom min inte har dragkrok. Men sommarkonsert till max ju, typiskt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback