24/6 torsdag-fredag!

Idag är det trosdag-fredag. Jag älskar torsdag-fredagar! Det betyder långhelg och att det brukar vara dött på telefonerna. Var inte en kotte på tåget och parkeringen vid Rotebro var i stort sätt tom. Är midsommarfin "stureplans våp" :D med blommigklänning, höga klackar och midsommarkrans. I växeln är det en tradition att ha kransar dagen innan midsommar. Så fina! 

Idag sitter jag med Rasmus och lär upp, svårt när ingen ringer :P

Idag ska jag göra massa sista sekunden saker till imorrn. 
På lunchen ska jag till systemet. Efter jobbet ska jag åka och klippa mig. Sen köpa all mat till imorrn samt införskaffa min partyoutfit. Sen ska jag ut och klippa björkris, sätta upp belysning hos pappa och göra mig bikiniredo :)

Sen är jag midsommarredo!
 


Midsommar förra året på pappas baksida! Samma place i år igen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback