29/6 tisdag.

Tisdag, en slö tisdag, en repantisdag..

Jag är lite putt för att jag inte kan använda hälften av mina sommarkläder på jobbet. Allt är för kort! Kortbyxor, kjolar, klänningar nästan allt! Fan det är ju sommar. Okej man behöver väl inte visa rumpan men en vanlig kort jeanskjol ska jag väl kunn ha?! Det ska jag ha! Igår hade jag mina kort dressade shorts, jag erkänner att dom var lite väl korta..

Jag vill ut i solen!

Om jag har tur kan jag utnyttja sommartiden och sluta kl 16 idag. Då ska jag hem till pappa, hämta en spade och försöka gräva upp buskarna. Mitt mål är att klara det utan Johan hjälp :) (Näst, nästa helg är blir det trallbygge så dom måste bort tills dess!!) Sen blir det tvättning och damsugning. Vilken superkväll som väntar mig :P

Imorrn: AfterWork på Sangria
Torsdag: Besök på Tajmahal :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback