Hemma dag 2 - 18/6 fredag.

Dag 2 hemma efter Thailand. Idag skiner ingen sol :( Men klänning ska jag ha för det!

Igår kväll tog vi en cykeltur till Sandra och Stefan. Jag älskar att cykla, varför gör jag inte det oftare? Drack cider, pratade om resan och såg på fotboll. En cider räckte dock för mig sen var jag så trött så trött! Cyklade hem vid halv 11 och somnade sen på vår underbara soffa!

Nu sitter vi och väntar på att tvättstugan ska bli ledig. Drygt, vill få det gjort nu på en gång. Ikväll ska vi till sjöstan och äta middag med Mutti, Stone, Ankan och Jimmy. Det syns ju tydligt att jag måste hitta ett nytt namn till Jimmy, det passar inte in i denna flumsamling på namn ;) Emma och Markus kommer också förbi, wiiiie! Fantastiskt! Skulle vilja hunnit fixa Emmas födelsedagspresent men det får bli senare i veckan.

Nu ska jag lägga in alla kort på datorn :)

Kommentarer
Postat av: Annica

Han kallades för "Jimpy" när han var liten har jag för mig, det passar väl bra i flumsamlingen =P HAHA!

2010-06-21 @ 17:04:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback