lördagkväll utan bröllop!!

God lördagkväll alla bröllopsfirare! Själv tycker jag att allt är ett stort spektakel! Tänk att inte få bästämma över sitt egna bröllop....

Idag var vi ute i Uppsala och kollade på när Tobbe körde akrobat flyg. Eller han följde med, hans 30 års present från förra året. Var riktigt ballt, jag skulle aldrig ha överlevt! Efter det körde vi hem, tog en drink och nyss kom vi hem från middag hos Johans päron med skumpa och supersmarrigt vin. Dom lyckas alltid köpa gott vin vilket leder att jag alltid köper samma som dom ;)

För tillfället är jag en lat och dålig vän som inte ens orkar åka in till stan (klockan är 20.00!!!!!) för att träffa min soulmate. Kass är jag :( Men jag får se till att leka destå mer med henne i veckan då vi ska ha planeringsveckan inför midsommar!! Tjohoooo!

Får se om vi ev tar oss till Stefan och Sandra för några glas och fotboll..

Vår party, drink buss!!! 20 kr för drinkar och fantastisk partymusik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback