måndag.

"Jag vill inte jobba imorrn"
"Inte jag heller!"
"Jag vill sjukskriva mig"
"Jag vill ha semester"

Så lät det igår när vi låg vid poolen och solade. Och det känns likadant idag. Irriterande som bara den att sitta här inne när man vet att det är stekande sol ute! När jag gick till jobbet fick jag en känsla av längtan till Thailand. Nog skulle jag alltid vilja vara där men ibland får man en sån känsla genom hela kroppen så man vill spricka.

Jag fick känslan när jag hörde någon dra på en rullväska. När vi gick där i den stekande solen men våra megaryggsäckar. Och lyckan när vi äntligen hittade vårat hotell, och stranden och mys och pys och jag blir gaaalen jag vill vara där!  

Men snart är det lunch och då ska jag ut i solen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback