shopping i klackar = inte smart!

Idag var det som sagt så lugnt så jag kunde utnyttja sommartiden och sluta kl 4! Helt underbart! Typiskt nog var ju redan frissan avbokad och alla ställen jag gick in på på vägen till tåget var fullbokade.. Så jag åkte till Centrum och shoppade. Två klänningar (en vit till imorrn), en kjol (samma som du Ankan ;)) tre par trosor, halsband, ögonskuggor och så gjorde jag ett besök till på systebolaget. Sen blev det matinhandling till imorrn och så hämtade jag ut mina böcker som kommit.

Två timmar sprang jag runt med 10 cm klackar. Det är fan mord, jag ville gråta den sista halvtimmen! Slängde mig på soffan direkt när jag kom hem och tog mig en stooor Amarulla, mums. Nu blir det lite vila på soffan och sen ska vi ut och fixa björkris till midsommarstången :)

Solnedgång på Koh Tao, vovven sussar i sanden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback