22/6 tisdag.

Kom inte till jobbet förns kl 10 idag. Var på möte på LF ang alla mina personalförmåner. Och de är inte dåliga vill jag säga! Ska ta ett lån för att betala av bilen så blir månadskostnaden mycket mindre. Måste bara kolla vad skatten blir om jag skriver över bilen på mig.

Är överlycklig att jag tar tåget till Karlberg och slipper Centralen på monarna. Det är helt galet, inte konstigt att folk stressar när man är där. Det går inte att göra annat..

Nu står jag i repan med min nya kjol som Johan looovade inte såg tantig ut :P Och med superblont hår. Blev nja nöjd.. Tycker att det blev lite för blont och gulaktigt. Det syntes inte från början men nu syns det :( Ska klippa mig på torsdag så då ska jag fråga om råd och hjälp! 

Kommentarer
Postat av: Annica

Jag har silverschampo kvar här hemma från mina blonda dagar som du kan testa, det tar bort det gula. Det är visserligen rätt gammalt nu men det kanske funkar fortfarande :)

2010-06-22 @ 21:54:39
Postat av: mills

Vad det det blååa! schampot jag använde imorrse? Skitläskigt ju :P

2010-06-23 @ 09:27:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback