kvällssool?

Det blev en lugn dag, eller en relativt lugn dag iaf :) Jag har suttit några timmar nu på eftermiddagen och "lärt upp" vår nya telefonist. Tänk inte trodde jag att jag skulle kunna förklara något av det här för 9 månader sen när jag började. 9 månader!! Det är ju skitlänge!

Idag när jag pratade med Johan sa han "Vi borde sola idag" "JAAAAA" tänkte jag, tills jag kom på att kl 6 när jag kommer hem är typ all sol borta från pappas baksida. Men jag har lagt upp förslaget att vi ändå ska dit och grilla, äta ute och kanske bada? :) Som jag sa, man måste försöka hålla sommar och semesterkänslan vid liv.

Ska förbi Format och hämta ut min nya betaldosa och kod så jag kan aktivera mitt nya bankomatkort. Annars får jag inte tillgång till min FETING lön imorrn. Och det vill jag ju gärna ha, wiiie!   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback