23/6 onsdag.

Onsdag! Underbart med kort vecka direkt efter semestern och det verkar vara lika lugnt idag. "Ta i trä" Man ska kanske inte säga så när det gått en timme av dagen ;) Försöker fylla i min låneansökan så jag kan lösa ut bilen, har aldrig gjort det förrut så jag vet inte riktigt hur jag ska göra.. Men det blir nog bra!

Igår efter jobbet åkte jag hem till Emma med en flaska rosevin som smakade vattenmelon och gelehallon, guuud så smarrig den var! Vi åt Markus hemmagjorda hamburgare, planerade midsommar, drack vin och påbörjade en Spotifylista till fredag. Efter det fick jag skjuts till Mutti där hon visade alla möjliga klipp från bröllopet i lördags. Hon grät åt Daniels tal jag skrattade... Sen somnade jag gott i systers säng.

Förresten är min syster supersmart, bäst i klassen är hon :)

Kommentarer
Postat av: Annica

Åh tack så mycket :)

2010-06-23 @ 21:19:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback