skit i tvätten!

Vi sköt upp AAALLLT som hade med ansvar och hemmasysslor att göra. Vi bokade om tvättstugan till torsdag och jag valde att ta damsugningen då också. Är skönt att köra allt på en gång. Buskarna blev inte heller uppgrävda, det som jag var så peppad på. Det får också bli på torsdag :P

Så vad gjorde vi istället? Vi köpte en supersmarrig picknick bestående av rostbifff, bastuskinka, philadelphia och mackor och åkte ut mot Kairo och satt oss vid vattnet. Myspys mitt i veckan! Däremot så blåste det riktigt kallt så vi åt och åkte hemåt ganska snart därefter.

Nu har vi däremot varit duktiga och betalat räkningar och jag håller på förfullt att byta bank. Visste inte att det skulle vara så himla krångligt :(

Tittar man ut så skulle man kunna tro att klockan var 7 kanske. Men nej, klockan är snart halv 10. Så jag måste hoppa in i duschen och förbereda mig för natten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback