älskade fredag!

Godmorgon alla fredags älskare! Jag är bakis men taggad till 1000, jag längtar så mycket till landet så jag kan inte förklara. Men om 3 timmar åker jag hem, packar och sen är vi på väg upp. Underbart!

Igår hade vi en grym kväll här på jobbet. Trubaduren startade kl 17 och spelade bland annat Sail Away!, då blev jag glad! Vi hade musiktävling, lyssnade på trubaduren och drack vin. Senade mot kvällen satte jag och Johan på schlagerskivan och så buggade vi till Manboy! Och efter timmars tjat om manboy var den jättebra, som alltid :D Sen tog vi en taxi hem vid 11 och idag är jag uppe, glad och jobbar!

Jag har med massa skivor till jobbet idag, GooGoo Dolls, Heat, "Rock it Kia" och "Tell me lies" Dom två sista är specialgjorda till bilen men dom fick följa med hit idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback