deklarationen har landat.

Deklarationen kom idag.. Och man kan väl säga att jag hade fel när jag trodde att jag skulle få en ganska obetydlig summa minus eller plus. ELVATUSENSJUHUNDRASJUTIO KRONOR, 11770 kr!!! Fatta lyckan :D Och det kan ju inte bli mer perfekt eftersom jag inte har någon betald semester men ändå tänkte ta ut alla 5.. Jag vill fira med skumpa men det får vänta till imorrn. 

Träningen idag gick kalasbra. Kämpade på ordentligt på löpbandet och jag har hittat en jättebra löplåt. En helt oväntad sådan. BomFunk Mc - Live youe life. Jag blir jättetaggad av den :) 

Blev våffelmiddag hemma hos Johans päron och nu myser jag i soffan med täcket och superkragen jag fått av Jeanette! Betala räkningarna och sen ska vi glo på någon film. Om bara kissemissen nångång skulle vilja ligga i mitt knä också :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback