Fondueboden.

Igår åt vi som sagt middag på Fondueboden. Ett supermysigt ställe på Vanadisgatan. Vi blev 8 pers som åt och firade Moe, hiphip hurra! Grymt mycket mat och gratis påfyllning av allt, klockrent. Blev både vanlig kött och ostfondue. I osten doppade vi bröd, skinka, salami och pommes. Helt underbart, och jag har nu träffat en värdig motståndare i ostätning :) Det enda som var synd är att det fanns ingan chans att jag skulle orkat äta chokladfondue till efterrätt. Jag smakade en bit av Sanja (maräng!!!) och det var TO DIE FOR!! Så det måste göras i helgen!

Efter middagen fick vi skjuts hem av Jocke och Camilla. Tog även är tur förbi söder för att spana området dit dom ev sak flytta. Jag vill också :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback