fredag!

Wiiio, det är fredag och jag är INTE trött :)
Vi lyssnar på schlagerskivorna och jag taggar inför morgondagen. Vet inte riktigt om de andra känner sig lika peppade som jag. Har sällskap av Julia bredvid mig idag. Jag måste ju säga att det är mycket roligare att ha någon bredvid sig om dagarna!

MANBOY, MANBOY :D

Kl 13 ska jag bjuda Emma på lunch, ska bli väldans trevligt. Blir Thairestaurangen tvärs över gatan. Sen ikväll ska jag, Johan, Ankan och Jimmy gå på bio. Äntligen kommer vi iväg för att se på Avatar. Vi är däremot lite snåla och äter middag hemma innan. Jag är grymt sugen på att dricka massa vin men det får jag nog spara till imorrn. Känns lite sent att ta sig ut för det efter bion som slutar kl 12. 

Happy friday!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback