HM junkie :)

Två aviseringar från Hm fick jag nyss till mobilen :) Tror att paketen innehåller: ett par ballerina, bikini överdel, t-shirt och en skjorta. Grymt! Om tre veckor kommer nästa paket, I´m a HM junkie! 

Jag kom på vad vi ska göra ikväll. Vi ska åka till Bauhause eller något liknande för att kolla på tapeter till köket, perfekt en onsdag kväll när jag inte ska träna. Men jag måste nog måtta lite först, kan ju vara bra om man hittar något snyggt.

På lunchen ringde jag Skopan, en outletbutik i Väsby med alla möjliga saker. Vi ska skänka gamla soffan och glasbordet till dom. Egentligen skulle Jets få sakerna men dom har inte hämtat dom på 4 månader så nu skiter jag i dom och ger bort allt. Jag vill inte ha något för det, jag vill bara att någon kommer och hämtar det så jag slipper anstränga mig :)

Så här vill jag sitta nu :)


Jag och Markus i lördags :)


Kommentarer
Postat av: Emma

Vad glad jag blev av att se båda mina älsklingar på bild när jag var på rätt så dåligt humör! Puss på dig min älskade bästis! Vi hörs ikväll :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback