Kväll del 1 : Bauhause & Ikea

Igår skulle vi som sagt ta en tripp till Bauhause för att titta på tapeter. Hittade en jättefin, men inte riktigt i den stil jag hade tänkt mig. Ska kolla vidare lite mer innan jag bestämmer mig. "Är det någon mening att jag är med överhuvudtaget?" frågade Johan när jag dissade tapeten han pekade på ;) Det finfina som jag hittade på Colorama känns lite dyr, 600 kr rullen och vi lät behöva 2-3 beroende på hur mycket spill det blir..

Sen tog vi en sväng till IKEA för att köpa badrummsskåpet jag spanat på i 6 månader. Och vad gör dom, dom byter träslag så det inte alls matchar i vårt badrum längre. Jag (jag, jag, jag, jag menar ju såklar VI ) kan ju inte ha mellanmörka hyllor och ett badrumsskåp i klarlackad björk! NEJ, min kväll förstördes totalt! Fick iaf med oss två nya krukor med blommor till vardagsrummet och galgar till den växande vårgarderoben.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback