linnet var borta.

Idag hände en väldigt skum grej när jag kom till gymmet. Jag stod i omklädningsrummet och plockade upp alla kläder men kände att någonting saknades. Jag kollade igenom allt och väskan en gång till och mycket riktigt, jag hade inge linne med mig! Väldigt skumt eftersom igår kväll låg alla kläderna i en hög på golvet som jag tog upp och tröck ner i väskan. Men linnet har på något underligt vis hamnat i en av lådorna i hallen.. Och eftersom jag hade en topp med knappar och siden på mig idag kände jag inte för att träna i den :P

Så nu har vi varit förbi Tobbe och hämtat hans snowboard som Johan ska låna upp till landet. Och så har jag varit och köpt glass som jag blev så himla sugen på idag. Jag blir nästan aldrig sugen på glass men när jag väl blir det... Gräddglass med cookies&caramel :)

Men innan glass blir det köttfärsbiffar till middag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback