måndag.

Ajaj, idag gör min mage ont. Räcker det inte att det är måndag, måste månadens hemskaste vecka börja samma dag :( Men denna månad ska jag hålla deppsvackan borta, den orkar vi inte med. Vill bara vara fylld av vårkänslor. Och jag känner mig kär! Igår bestämde vi oss (jag och johan) för att vi alltid ska vara kära, det tycker jag låter jättebra. Jag vet inte om man kanske redan bestämt sig för det när man förlovar sig men nu har vi bestämt det igen :)

Igår hade jag en mysig dag i Sjöstan med Mutti och Sten. Vi åt en brakfrukost innan vi gick ut i solen och promenerade runt en timme. På vägen hem stannade vi till på ett cafe och smaskade i oss bullar. Sen tog jag mig till Gamla Stan och O'Learys där Johan och Stefan satt och kollade på fotboll. Som tur var kom jag dit när det bara var 15 minuter kvar. Sen tog vi oss iväg till ett café där vi delade på en biskvi och drack cider tills vår skjuts hem kom. Kvällen följdes upp med slö på soffan, svärdet i sten, jönsonligen, tacos hos johans päron och slumdog millioner. Grym film, tack Canal + för att ni visar bra filmer ibland.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback