måndag.

Oj, kl är redan 14 och inte har jag haft en tanke på att logga in här på bloggen.. Har ringt massa och vi har som vanligt bortfall av olika anledningar. Men ingen som vi inte klarar :)

Nu är det bestämt, i påsk drar jag, Johan, Emma och Markus till Kaskö! Ska bli jätteroligt för jag har själv aldrig varit där. Vi ska bo i Johans farfars gamla stuga, ett litet kryp in i en mysig liten stad. Hoppas det blir finfint väder så man kan vara ute och leka! Och nu när jag tittar i kalendern är det ju bara 1,5 vecka tills vi åker. Tjoho, vad jag längtar! 

Hann inte se New Moon igår kväll. Men idag är det måndag och då brukar det inte vara nå skojsigt på tv så då kanske jag kryper ner och kikar på den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback