måndag.

Måndag, och en väldigt snöig måndag. Är det konstigt att ha paraply när det snöar? Jag hade iaf det imorrse, annars skulle jag inte ha visat mig på jobbet. Jag blir till ett troll när det snöar eller regnar så här mycket på mig. Snön har ju smält så fint under helgen, vi vill inte ha någon påfyllning! 

Pga allt snöande tog jag bussen från Karlberg. Visserligen går den bara halva vägen och visserligen går det lika fort att gå, jag ville bara bort från snön så länge som möjligt.    

Imorrse fick jag en sån där trevlig smörkommentar som jag inte kan ta till mig. Johan sa att vi redan idag måste hitta på något till på onsdag så vi har något att se fram emot. Vi har nämnligen sagt i flera månader att vi ska hitta på något varje onsdag.. Sen sa han "Men jag har något att se fram emot varje dag när jag kommer hem och får träffa dig." Larv, trcker jag. But I love him :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback