många bäckar små...

Jag är hemsk, och nu börjar jag få panik på migsjälv. Jag loggade in på HM för att göra en ombeställning på bikiniöverdelen jag fick panik på förra veckan. Tänkte att det blir nog bättre med en större storlek. Och om vad händer? Jag beställde ytterligare en bikini! 99 kr hit, 149 kronor dit osv, många bäckar små och nu har jag en beställning på över 1000 kr! HUR gick detta till?

Pratade med folket på Skopan på lunchen. Dom hade varit och kollat på soffan och bordet i fredags men ville inte ha det! Jag tycker den är jättefräsch om man jämför med vissa av de saker dom hade när vi var där för några veckor sen! Ni vet när man kommer in och det slår emot en av instängt och lite unket. Så är INTE vår soffa! Grinpellar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback