moral Mills :)

Igår kväll hade jag som sagt en date med Ankan och Mutti. Vi åt middag på HardRock där jag höll på att bli uppraggad ;) När jag kom in stod jag och tittade runt, runt om dom redan var där och hade satt sig. då kommer en kille fram till mig och säger "Hej, är det du som är ..." Haha, hade hade alltså en blinddate planerad och jag och Ankan hade sen span på dom. Dom verkade ha trevligt när vi lämnade restaurangen ;) "Nine" var kanske inte så jättebra som jag hade tänkt mig. Handligen var lite fattig och det hände påtok för lite, men några av dansscenerna var braa.

På vägen hem på tåget leket jag moraltant och snäll :D Det var en 14årig tjej som var kalaspackad och kunde inte gå utan att hennes två killkompisar höll i henne i varsin sida. Dom satte sig längst fram i vagnen och jag satt nästan längst bak. Efter några stationer reste dom sig och gick fram till en tjej och frågade någonting. Eftersom min nyfikenhet tog över stängde jag av ljudet på I-poden och hörde ordet "vatten" Efter att ha frågat två som bara skakade på huvet kom hon fram till mig och jag gav henne min nästan fulla ramlösa. Haha, ojoj, vilken lycka det blev! Tjejen ville betala, ge mig cigg, ge mig sitt nummer så jag kunde ringa om jag ville ha pengar. Killen bara tittade jättetacksamt på mig och sa "Tack, tack så jättemycket" Dom satt vid mig och pratade lite men sa mest "Tack, är du säger att du inte vill ha något?" När jag skulle gå av sa hon till mig att hon var 14, då sa moral Mills "Då ska du nog dricka lite mer vatten" och klapapde henne på axeln.

Tanten Mills :)    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback