om jag kunde mobilblogga.

OM jag skulle köpt en mobil som jag kunde blogga ifrån skulle jag på tåget skrivit följande:

- Jag hatar att åka buss till stationen. Love my car :)

- Jag älskar Whitesnake!
- En kille hade min älskling parfym vid Rotebro. Jag sniffade i mig så mycket jag bara hann, skulle gärna hoppat på och kramat honom, haha. Den parfym jag köpte till Johan är inte 100% lika dan, men den är så nära man kan komma. Typ 95%, och det måste vara de där sista 5% som gör att jag vill hoppa på främmande män.. 

Ibland vill jag verkligen skaffa mig en ny telefon just för denna funktion. Men sen slår tanken tillbaka då det känns så onödigt eftersom min fungerar helt ypperligt!

 
Vi har haft många fina fyllesamtal tillsammans jag och min Motorola :) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback