onsdag.

Shit, jag känner mina ben :D Jag menar såklart att jag har träningsvärk. Det får jag aldrig av crossen. Jag kom på det att dom har skapat crosstrainers för lata människor (sånna som jag) som tycker att det är alldeless för jobbigt att springa. Men det måste ju ge 1000 gånger mer att springa. Jag ska iaf fortsätta med det, no more cross :)

Idag är det onsdag, dvs den dagen då jag och Johan bestämt att vi ska göra någonting kul. Som vanligt har vi inte bestämt oss för någonting, men tanken är ju bra. Får se om det bara blir någon film och slapp, men då diffar det ju inte speciellt mycket från andra kvällar. 

Idag ska jag iaf boka biljetter till fredag, blir Avatar innan den slutar gå på bio helt och hållet.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback