onsdag.

Imorrse satte inte elementet igång sig som det ska. Så det var näst intill minusgrader i sovrummet :( Vet inte hur mycket klockan var när jag gick upp för att släppa ut Midori men då var det så kallt att man lika gärna hade kunnat gå ut naken. Hemskt, och efter det kunde jag såklart inte sova ordentligt. Huuuuur får man en katt att sova hela natten? Går det?

Idag snöar det, det gillas INTE! Kom på att jag inte varit inne och kollat på smhi, kommer det fortfarande bli massa plusgrader och sol i helgen? Kolla smhi ingår ju i min mogonrutin numera. 

Och snart är veckan slut, eller nästan. Idag är det vanlig dag, imorrn efter jobbet har vi pubkväll med trubadur och på fredag slutar jag tidigt eftersom vi ska upp till landet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback