onsdag.

Jag pallade mig iväg till gymmet igår! Trodde aldrig att jag skulle orka men jag fick lite ångest, tog mig iväg och tränade bort dagens påskgodis ;) Men efter det orkade jag inte mycket mer. Kom hem, duschade, lagade mat, åt, somnade på soffan. Jag slumrade till innan kl 9 och det har då aldrig hänt förrut! Jag är nog lite jetlagad som Emma sa. Kl 9 vaknade jag för att titta på Desperate, som inte gick :( La mig i sängen och pratade med Emma och efter det blev jag piggare, typiskt. Somnade om vid 11 igen och vaknade knappt av mitt larm imorrse.

Trött i mössan Mills är mitt namn denna vecka!

Idag hade jag en vision att ha mina superpumps på mig. Dom satt prima på foten, som på Askungen :) Men jag valde bort dom i sista sekund med tanka på alla liter grus på vägarna. Ta bort! Jag måste få inviga mina nya klackar!   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback