onsdag.

Hemska katt var ett riktigt monster imorrse. Skrik, skrik, pip, pip, men inte ville hon gå ut eller ha mat hon ville bara skrika så jag inte kunde sova. Och timmarna innan var hon ju så snäll och låg och sov i sängen med oss. Men nu blir det nog en liten diet för kissen, hon kändes som en 100 kilos klump när hon låg på min mage! 

Men nu är jag på jobbet och är glaad. Vi kollar på fotokartor på Eniro och det är supersommar på alla bilder :) Väsby finns dock inte med.. Men jag har kollat runt vid Aspudden och jag vill fortfarande flytta dit, nu kanske ännu mer! Det är kul att flytta och dona runt. När vi flyttar ska det införskaffas en ny säng, sängstomme, bokhyllor och massa annat. Men det är ju några år kvar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback