pre våffeldag.

Idag har vi haft lite för firande för våffeldagen. Inte för att det finns något att fira, äta våfflor... Vem har kommit på det? Briedagen kanske jag borde införskaffa sådär varje söndag istället :) Men det var väldigt gott fast jag bara fick i mig en, var ju ett helt år sen jag åt det sist.  

Läste att dom idag börjar skicka ut deklarationsblanketterna. Spännande, jag har verkligen ingenaning om vad det kommer stå på min. Det kan vara allt mellan -5000 till +5000. Men jag tror att summan är ganska "noll" eftersom jag inte jobbade alltför mycket förra året. Men troligtvis kommer Johan få en trevlig summa i år också.


Kommentarer
Postat av: Annica

Nej dom började skicka ut deklarationerna tidigare, jag och mamma fick våra i måndags nämligen! Jag skulle få en rätt trevlig slant i år igen :). Hoppas du också landar på plussidan!

2010-03-24 @ 22:34:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback