reseplanering och lägenhetstittande.

Eftermiddagen har ägnats åt reseplanering och lägenhetstittande.

Det förstnämnda är ju då troligast att det genomförs. Eller det är ganska så väldigt säkert, vi ska bara försöka få ihop semesterveckorna och vad som ska göras i vilken ordning. Norrland och ett flyg till Bangkok står på sommarens schema. Hittills är det bara ett flyg till Bangkok som är säkert, sen vet vi inte riktigt vart det bär..

Att flytta är något jag kommer få drömma om länge, länge. Jag kollar lägenheter, möblerar, tapetserar, köper nya gardiner i huvet. Det ända som saknast är just en lägenhet. En liten detalj sådär.. Nu tycker jag ju väldigt mycket om vår lägenhet men jag vill ha något nytt, på Aspudden ;) Så länge får jag väl se till att tapetseringen av köket bli av snart. Lite förnyelse behöver jag :) 

Kommentarer
Postat av: Emma

MINA BLÅA GYMPASKOR SVÄVAR MINST 4 METER OPP! OCH JAG VEEET ATT DET BEROR PÅÅÅ ATT DOM HAR VARIT HOS DIIIIG DU HAR FÅTT DOM PÅ TOPP!!! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback