schlagerspektakel.

Guud vilket schlagergalej vi hade i lördags :D
Efter en fab lunch på Kina med Emma och Markus gick jag och Emma upp till Mutti där vi drog igår partyt. Vi gjorde oss schlagersnygga, lyssnade på gamla partyskivor och spelade ölspelet. Alltid lika roligt! Till schlagern gick vi till Carro och hällde i Myggan massa vin, han var ju tvungen att komma ikapp ;) Sen blev det dans, schlagertittande, skumpa och tequila. 

Måste ju dessvärre säga att jag inte minns allt från schlagern, det är ju lite b eftersom det var kvällens höjdpunkt! Jag förstår inte, var det en kopia av Stallone eller var det han på rikigt eller har min hjärna hittat på allt? Och vaddå tävling mellan Sverige - Norge - Danmark?

Var iaf ett grymt avslut på årets schlagerspektakel :D
(måste få bilderna från Emma)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback