sluta tidigt = BÄST!

Jag ska sluta tidigare idag :)
Så jag går redan om 10 minuter, lovely!

På vägen hem ska jag stanna och kolla om lakritsbutiken har fått in mer supersalt lakrits och så ska jag köpa tulpaner vid Karlbergstation. Man måste ju köpa tulpaner när det är sånt här fint väder! Sen blir det gym och filmhyrning. Passade på att köpa kvällens gottis på lunchen. Blir mörchoklad och ost på nyttiga små knäckisar. Det är väl lite duktigt om man jämför med smågodis och chips :)

Här har jag målat oss i växeln, titta så fiiina vi är :D


Mette, Maria, Jag, Kristina, Jeanette, Anna :D
Och vår fina blompedistal såklart!


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Sååååååååååååå jäkla bra tecknat, du är så rolig ... kram tjejen.

/Jeanette

2010-03-09 @ 20:44:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback