söndag.

Lugn och skön söndag, som det ska vara! Tog bilen in till stan och mötte upp Emma och Markus på Cafe60 där vi mumsade beskvier, te och planerade inför vår finlandstripp över påsk. Ska bli grymt kul att komma iväg och nu har vi fått massa tips från Johan pappa. Var precis där och åt oxfile med potatisgratäng till middag, det tackar man ju inte nej till. Nu är jag dock lite bitter eftersom jag inte har någon söndagsbrie hemma, orkar verkligen inte åka ner till Format för att köpa det :(

I fredags åt vi på Indiska med Sandra och Stefan och drack öl. Gott som alltid och till "efterrätt" tog jag och Sandra lakritsshot. Har dom lakritsshot på en indiskrestaurang så måste man ju ta det :D Efter det knatade vi hem till dom, drack skumpa och hade några skojiga timmar innan det var dags att ta sig hemåt.

I går firade vi Sten. Jag, Ankan och Mutti började med lite vin på Jimmys innan vi gick till Square. Åt chevre chaud till förrätt och fisk&skaldjursgryta till varmrätt. Helt fantastiskt gott och tredje restaurangbesöket på en vecka, lönelyx :) Blev helt slut efter middagen och var hemma redan vid 22.30. Mös ner mig i soffan med täcket och somnade sött efter Natt på museet.

Åååå, jag vill ha min ost! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback