söndag.

Vi hade ett helsikes bra schlagerparty igår hos fröken Emma :) God tacopaj till middag, vin och punch. Godaste punchen ever så den ska absolute inhandlas från systemet! Sen blev det schlager, mer shlagermusik, vattenpipa, dans (fick jag höra av Johan idag ;) Grymt kul var det och nästa lördag kör vi igen! Kl 13 börjar vi ute på ringen, längtar!

Nu bråkar min dator med mig igen :( Det segar sönder och jag förstår inte varför. Jag tänkte se några söndagsavsnitt av The Hills men det var ju bara att glömma. Ett halvt avsnitt såg jag innan jag gav upp, blä. Nu spelar Johan sitt nya spel så jag ska hoppa ner i sängen, under täcket och glo på tv tills det är dags för matlagning. Lövbiff blir det. Jag är tok sugen på kycklingsoppa så jag ska nog slänga ihop lite till förrätt :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback