sunny friday!

Igår efter jobbet gick vi de ansträngande 5 metrarna till Bishops Arms. Jag åt deras fantastiska ribs :) MEN, hör och häpna, jag åt inte upp. När har det någonsin hänt att jag inte äter upp mina ribs, jag brukar ju önska om fler. Men det var gott och ölen var fantastisk god!

Kom hem redan vid 9 då jag mös ner mig i soffan bredvid Johan. Jag körde min första poker på svenskaspel och VANN :D Ni anar inte hur glad jag blev! Körde på 5 kronorsbordet och vann 10 kr, dom fick Johan av mig, hihi. Sen sov jag kalasbra hela natten!

Idag är den en fantastisk fredag med massa massa soool! Imorrse jag vaknade trodde jag först att det var måndag, sen söndag, förstå lyckan när jag kom på att det var fredag :) Ikväll blir nog en lugn kväll (om inte Stefan skulle komma till oss, jag vet inte vad pojkarna planerade igår) Jag ska iaf fredagsgymma och funderar på om jag ska tona om håret. Fredagsdusch, ost och gottis och hyrfilm har jag planerat. Om Johan inte ska vara hemma ska jag äntligen hyra Johnny mad dog eftersom han aldrig vill se den med mig.   

Merry friday!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback