taggad av Arvingarna :P

Ångesten från igår är som bortblåst! Egentligen borde jag inte få det överhuvudtaget eftersom jag vet att jag kommer komma iväg två gånger som jag planerat. Strunt samma vilken dag det är, eller hur :) Körde hårdare och snabbare på löpbandet idag - jobbigare - men känns så mycket bättre. Och jag är nog den enda som blir peppad av att köra de där sista tre minutrarna när jag lyssnar på Arvingarna, haha. Men för mig är det tagg, sommar och roadtrip, vem blir inte taggad då?!

Supersmarrig och nyttig middag har jag slängt ihop på 15 minuter. Kokt fisk i örter, citron, couscous och cream fraisedipp. Mums! Älskar när man slänger ihop världens enklaste som blir jättegott.

Nu blir det en välbehövd dusch, sen slapp framför Desperate och Cougar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback