The Mills diet.

Springa, springa. Var lika skönt idag :) Fast jag vet inte om man skulle kunna kalla det springa. Snarare jogga eller lunka. Nej, det räknas nog som mer än som att lunka, så lat är jag inte. Om benen gjorde ont innan så behöver jag inte förklara hur de känns nu och hur det kommer kännas imorrn. Ajaj!

Kyckling till middag. Har börja projekt "äta mindre portioner - ät mig inte mätt så jag får ont i magen" Det är en del i The Mills diet. Denna diet går inte ut på bantning utan helt enkelt att:
- Äta lite mindre, lite bättre.
- Inga onyttigheter i veckorna. Moffa därför INTE på helgerna.
- Träna 2 ggr i veckan, försöka orka en tredje konditionsträning.

Snart ska vi ta en låååång dusch och sen ska vi hoppa i säng och se på något oviktigt på tv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback