tisdag.

En något piggare dag är det idag. På tåget höll jag på att somna men nu känns huvet lite klarare :) Men den dumma ryggen gör ont, I need massage!!

Igår när Johan kom hem hade Dori röjt sönder köket. Persiennen var trasig (och den är uppdragen jättehögt?) Min blomma i fönstret hade hon dragit ner så det låg grus över hela golvet, och det finfina glaset var paj och hennes vattenskål hade gått sönder. Hon blir som sagt lite rastlös av det här vädret, tur att det börjar vända! Det luktade även jättestark av bets eller olja hela kvällen och natten. Måste vart någon granne som betsat något, men gud vad man får ont i huvet av det starka lukten.

Eftersom jag var helt slut igår kom jag inte iväg till Sats, får ta mig dit idag istället. Tänk om Sats utmaningen hade vart att träna tre gånger i veckan, då hade jag aldrig klarat det. Lat :( Men jag hoppas att jag ska orka lite mer när det blir varmt och vår ute, solen har vi ju redan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback