tisdag.

Idag är en trött dag. Idag är en stressad dag.
Det ringer (konstigt när man sitter i en växel :P) Men det ringer mycket, vi har kort om folk, det är massa besök, mail, folk lämnar saker, telefonerna fungerar inte osv. Jag är fortfarande nere efter igår, hände massa bajs, så jag vill bara krypa ner i sängen.. Vet inte hur jag ska hinna träna ikväll, jag måste!

Idag hade jag iaf mitt möte med Josefin från Humagic. Vi har tidigare svarat på en massa frågor och nu ska vi kartlägga våra personligheter. Gjorde något liknande i Västerås men det här var så exakt så det var skrämmande. Men gud så häftigt! Jag öppnade mig som en öppen bok och har aldrig någonsin delat med mig så mycket av mina tankar till NÅGON förr! Jag var helt skakis efteråt och när jag gick för att köpa lunch var huvet helt tomt. Inte en enda tanke var kvar, ALLT var ute. Underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback