torsdag.

Torsdag, imorrn är det fredag :)
Veckan har gått fort men jag har varit så himla trött. Varje morgon har varit som en dimma, imorrse höll jag på att ramla när jag sträckte på mig. Då är det illa! :P

Ringde precis till HM (mycket hm nu för tiden) för att ändra storleken på bikiniunderdelen till en 36. Varför jag från början köpte en 34 kan jag inte svara på, väldigt dumt. Men nu är det ändrat. Hon i kundtjänsten undrade om jag beställt min jeansjacka idag. Nej, sa jag och att jag beställde den i tisdags. Då var hon så snäll och beställde om den så jag skulle få 100 kr rabatt. Tack världens snällaste!

Verkar bli en lugn dag idag.
Längtar till gymmet ikväll, ska försöka överleva löpbandet trots denna träningsvärk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback