tisdag.

Ibland är jag konstig, som imorrse. Allt jag ville när jag gick upp ur sängen var att ligga kvar. När jag väl var duktig och gick upp ville jag inget annat än att gå i mjukiskläder hela dagen. Och vad gör jag? Jag slänger på mig tighta jeans, högklackat och kavaj. Inte för att jag någonsin skulle ha på mig mjukiskläder på jobbet men något lite mer bekvämare än dagens outfit skulle jag ju kunat slänga ihop. Men jag gillar kavaj - det är fint :)

Och efter att inte ha haft högklackat på ca 4 månader så måste jag säga att det känns väldigt ovant och gör ont i fossingarna. Men jag måste ju bli redo till pumpssäsongen :D Jag längtar!

Och har ni tänkt på att solen verkligen värmer nu för tiden! Är inte speciellt varmt ute men är det vindstilla och man har solen på sig så värmer det, till och med min lilla päls kändes för varm vid vissa tillfällen.

Idag ska jag inte slöa mig! Jag SKA ha den där träningsväskan och jag SKA träna 2 gånger i veckan. Det ska väl inte vara så jäkla jobbigt! Kom igen nu Mills! Måste se till att Johan också skaffar ett kort på Sats så vi kan peppa iväg varandra.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback